خوش امد گویی
عشق همیشگی من مین هو
http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382251.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382312.jpg http://up.shamsipour-ac.ir/uploads/images/1391/azar/1356603382353.jpg

خوش امد گویی

نوشته شده توسط saba

سلام به همگی به وبلاگ خودتون خوش اومدین امیدوارم لحظات خوبی رو درکنار هم دیگه بگذرونیم این وب درباره لی مین هو است

ومن در این وب عکس های لی مین هو رو براتون میزارمممممممممم

امیدوارم خوب وخوش باشین



نظرات شما عزیزان:

lee nadia
ساعت15:29---18 آذر 1391
سلام اونی

ای داد بی دود

دیدی چی شد؟؟؟

من این همه نظر گذاشتم اصل کار رو یادم رفت(البته یادم نرفت نوشتم پاک شد بعدش فک کردم فرستادم)

فک کنم فهمیدی چیو میگم ولی حالا خودم میگم

تبریککککککککککککک

حالا که یادم اومد امیددارم خیلی برای دیر بودنش ناراحت نشی:-(

چوکاهههههههههههه چوکاهههههههههههه چوکاهههههههههههه چوکاهههههههههههه

وب اونی خوشگلت مبارکش باشه البته با دیر کرد

اقساطش چقدر میشه بگو حساب کنم:-)

ببخشید اونی دیر شد:'(

بازم چوکاهههههههههههه
پاسخ:فدات عزیز دلممممممممممممممممممممممممم مهم نیست خوشگلممممممممممم خیلی خیلی ممنونممممم


sohrab k
ساعت11:02---11 آذر 1391
این از طرف من واسه وبت اگه خواستی بزار کنار وبت .. زیاد بلد نیستم واسه همین خوب نشد

Lee Min Ho





زهرا
ساعت23:04---10 آذر 1391
صبا جونم عاااالیه عکساش خییییلی جیگره کیفیتشم حرف نداره همه شو گرفتم
پاسخ:فدات بشممممممممممم من عزیزدلمممممممممممممم نوش جونت هاهاههاهاها


Lee Fereshte
ساعت11:38---2 آذر 1391
وا...اون نظرام پريدن؟پاسخ:نمیدونممممممم خواهش میکنم عزیزمممممم

ناهید
ساعت22:29---1 آذر 1391
چوکاهه چوکاهه چوکاهههههههههههه اونی خوبم

پاسخ:مرسیییییییییییییییییییییییییییییی عزیز دلم ممنونم اومدییییییییی


sohrab k
ساعت22:04---1 آذر 1391
دوباره مبارکت باشه صبا خانم پاسخ:مرسی اقا سهراببببببببب خوش امدید

fateme
ساعت20:51---1 آذر 1391
موفق باشی گلم مبارک باشه دیگه نمیدونم چی بگم فقط خیلی خوشحال شدم
پاسخ:مرسیییییییییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممم لطف داری خیلی خوب کاری کردی اومدییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 آذر 1398برچسب:,
طبقه بندي: <-PostCategory->

معرفي سايت


نويسندگان

آرشيو

آمار و امكانات


    ورود اعضا:

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 11
    بازدید دیروز : 5
    بازدید هفته : 25
    بازدید ماه : 25
    بازدید کل : 75460
    تعداد مطالب : 67
    تعداد نظرات : 222
    تعداد آنلاین : 1